Samsung BD-F6500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-F6500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bax58 10-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

gebruiksvriendelijk goed beeldkwaliteit en goede geluidskwaliteit al veel plezier gehad van de goede beeldkwaliteit

HarryD1950 08-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Prima apparaat, intuïtieve bediening, eenvoudig aan te sluiten, prima beeld- en geluidkwaliteit. Uitstekende vormgeving, valt niet op. Veel mogelijkheden met internet en 3D

madin 05-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Deze blue-ray speler heb ik nog niet zo lang in mijn bezit, maar de eerste indrukken zijn zonder meer goed.
Installatie was eenvoudig; het beeld is zeer goed en vooral de smart-functie kan ik zeer waarderen.
De 3-D heb ik nog niet kunnen testen omdat ik (nog) geen
3-D TV heb.
Al met al zeer tevreden.

samsung gebruiker nummer 5 04-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Prima machine past goed bij de samsung smart tv. afstandsbediening werkt op allebei handig!

ziet er goed uit en het smart gedeelte werkt snel.
Het laden van een blu-ray disk vind ik nog wat lang duren. tijdens afspelen zijn de opties handig en goed te gebruiken.

Rik35 30-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Pas een paar dagen in bezit, en nog alle mogelijkheden aan het ontdekken. Ik heb dit model speciaal gekocht voor de uitgebreide mogelijkheden en apps. Eenmaal ingesteld naar wens, is het gebruiksgemak van deze blurayspeler goed te noemen. Hij werkt trouwens super in combinatie met mijn Samsung TV(nog maar 1 afstandsbedieningnodig). Beeldk en geluidswaliteit is erg goed,ook bij het afspelen van avi bestanden van een externe harddisk. Nu nog even aan de slag met het delen van bestanden via mijn andere Samsung producten (laptop en telefoon). Kortom: ik ben tot nu toe erg tevreden over deze blurayspeler en moet de rest nog ontdekken.

DTwente 28-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Start snel op, en leest DVD snel in. Beeldkwaliteit uitstekend. Installatie zeer eenvoudig en snel, Wifi verbinding eenvoudig te maken. Prijs/kwaliteit uitstekend

naamwestrhenen20 27-06-2013

goed overzichtelijk apparaat
ben erg tevreden

Ook de winkel waar ik hem kocht EP Heijnen
heeft hierin een goed advies gegeven

Marky66 27-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Mooi vormgegeven apparaat met ongekende mogelijkheden en eenvoudig te installeren en bedienen. Samen met de TV is het mijn eerst Samsung aankoop, maar prijs/kwaliteit verhouding steekt ver boven andere merken uit. In de toekomst weet ik wel van welk merk ik mijn spullen ga kopen!

Rudolfje46 26-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Erg mooi en makkelijk bedienbaar apparaat. In een enkel woord samengevat.....topapparaat.
Installatie en bediening kinderlijk eenvoudig direct genieten van een uitstekend beeld. Zekers aan te bevelen, zelfs voor diegene die iets minder thuis zijn in installaties van dergelijk apparaat.

Marc1976 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Super handig apparaat in gebruik
Werkt uitstekend is zeer gebruiksvriendelijk
Geluidskwaliteit is zeer goed
Beeldkwaliteit is ook zeer goed
Mogelijkheden zijn uitstekend
Vormgeving is mooi

robert3690 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Mooi apparaat, goede beeld en geluidkwaliteit. Teleurgesteld in beperking streamen data (films, fotos etc) vanaf mijn NAS (cloud). Samsung adviseert geen gebruik te maken van data op een NAS (dat werkt ook niet helaas), dus voor gebruik in een cloud raadt ik hem niet aan.
Degelijkheid is minder belangrijk voor me (staat op veilige plaats), maar voelt wat plastic achtig aan.

H. Reijrink 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Beeldkwaliteit is uitmuntend, vooral icm met mijn Samsung LED TV, ook die Allshare functie tussen de Samsung Apparaten is een toegevoegde waarde.

Een nadeel dat er zo veel op zit, is dat je wel even wegwijs moet raken in de menus's, daarna ook geen probleem.

Verder is de speler mooi compact en makkelijk aan te sluiten.

KlaasVaak51 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Perfecte speler, gebruiksvriendelijk, een aanrader.Perfect beeld en geluid. Start snel op.
De smart functie werkt ook goed, makkelijk te installeren.

samsus 23-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

schitterend beeld en geluidskwaliteit uit een klein apparaat.Simpele bediening met een fijne afstansbediening.

Alfred1955 23-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Heel mooi apparaat, heel makkelijk te bedienen, prachtig resultaat, duidelijke handleiding. Je kunt allerlei apps downloaden wat het gebruik vergroot.

Tenno 23-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Ben op zich tevreden. Was alleen verbaasd en teleurgesteld dat er alleen een digitale uitgang voor het geluid is. Mijn soundbar kan daarom niet aangeloten worden. Totdat ik een oplossing heb, loopt het geluid via de tv.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Heb hem vooral gekocht omdat ik al een Samsung tv heb, waardoor de koppeling bijna automatisch gaat.

Hans Seves 22-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Een mooi en makkelijk te bedienen toestel.Erg makkelijk in gebruik en voldoet aan alle verwachtingen.

MartinAnita 21-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Ik heb hem nog maar net maar zo als ik gewend ben van Samsung een super apparaat met super beeld en geluid
en de app RTLXL is ook super makelijk vooral de vrouw vindt dit leuk dan kan ze GTST nooit meer missen

DreDrum 21-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Deze BlueRay speler is gemakkelijk aan te sluiten binnen 2 minuten werkt het. (Met openen en uitpakken van de doos ben je langer bezig). De afstand bediening ligt prettig in de hand en de bediening spreekt eigenlijk voor zich. Ik heb geen boekje nodig gehad om hem de eerste keer in te stellen. Ik vind het heel prettig dat er ook Samsung SmartTv inzit. Nu heb ik gelijk SmartTv functionaliteit op mijn bestaande tv. Alleen is het me nog niet gelukt om daar Spotify mee werkend te krijgen, maar YouTube Uitzending Gemist en bv RTL-XL werken perfect.
Kortom een aanwinst en een echte aanrader als bv je DVD speler aan vervanging toe is!
Even rondneuzen op Kieskeurig en je hebt de beste prijs te pakken dit scheelde mij €50,-
Enig puntje van kritiek, er wordt geen HDMI kabel bijgeleverd dus die moet apart aangeschaft worden.

bbbbbbbbbbbbbbbb 19-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

geweldige machine! Niet eerder zoiets gezien. Had het eerder moeten doen. Supermooi beeld. Zeker weer een Samsung na deze.

Kees van der Pligt 19-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

We hebben deze Samsung BD-500 nog slechts maar een paar dagen, maar vergeleken met onze vorige dvd/cd speler (overig was dit een ander merk) is dit een verademing.

bliksemmcqeeun 16-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

BLu ray spleler is makkelijk te installeren heeft een goede beeldkwaliteit en valt qua vormgeving precies in mijn interieur

Ger Lindeman 16-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Keurig afgewerkt apparaat zoals ik dat van Samsung gewend ben voor een heel behoorlijke prijs en met fantastische mogelijkheden (volledige Smart TV opties ingebouwd, met Wifi en ethernet aansluiting). Enige dat een beetje jammer is, is dat een audio-uitgang tegenwoordig alleen nog optisch is, maar dat is makkelijk op te lossen.

Sander2075 15-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Na een kleine valse start, ik kreeg in eerste instantie een exemplaar geleverd dat defect was (prima opgelost door Foka), kan ik nu zeggen dat ik erg enthousiast ben over de mogelijkheden van deze Samsung Blu-Ray speler. Het apparaat speelt alles af, fungeert als mediaspeler en kan naar het netwerk verbinding maken (wifi of draad). Daarnaast heeft Samsung nog allerlei apps beschikbaar en kan je bijvoorbeeld uitzending gemist ook nog gebruiken. Er is ook een webbrowser aanwezig. Menu's zijn in het Nederlands beschikbaar. Instellen is een fluitje van een cent. Enig minpuntje vind ik persoonlijke de kwaliteit van de gebruikte materialen. Het apparaat doet wat goedkoop en plastic aan. Voor de rest super tevreden.

Rob2013ABC 14-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F6500

Al jaren fan van Samsung voor TV's. nu ook de blu ray speler erbij.
Geweldige combinatie.
Kleuren van Samsung zijn het allerbest, Samsung heeft trouwens ook de grootste kijkhoek en wat een scherpte...
Ik ben dik tevreden.